Biuro Rady Miejskiej
Imię i nazwisko – stanowisko | Nr telefonu | Nr pokoju |
---|---|---|
Joanna Bednarczyk – kierownik | 22 484 24 61 | 76 |
Katarzyna Goral – Główny specjalista | 22 484 24 62 | 76 |
Przewodniczący Rady Miejskiej - pok. nr 69 (I piętro)
Imię i nazwisko – funkcja | Nr telefonu | Nr pokoju |
---|---|---|
Karolina Komar-Osińska – przewodnicząca RM | 22 484 24 63 | 69 |
Do zakresu działania Biura Rady Miejskiej należy zapewnienie radnym organizacyjnych i technicznych warunków do sprawnego funkcjonowania, a w szczególności:
- obsługa Rady Miejskiej, a w tym:
- opracowanie projektów sprawozdań i informacji z działalności rady i jej komisji,
- zabezpieczenie właściwych warunków przeprowadzenia sesji,
- przygotowywanie i terminowe doręczenia zawiadomień i materiałów na sesję rady,
- prowadzenie rejestru i zbioru uchwał Rady Miejskiej,
- prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem skarg i wniosków kierowanych do Rady Miejskiej oraz czuwanie nad terminowością ich załatwiania,
- sporządzanie protokołów z sesji Rady Miejskiej;
- obsługa Przewodniczącego Rady Miejskiej, a w tym:
- wykonywanie czynności zapewniających sprawne kierowanie pracami Rady Miejskiej,
- przedstawianie we właściwym czasie materiałów na sesję,
- dokonywanie na zlecenie określonych badań i analiz z zakresu problematyki funkcjonowania Rady Miejskiej i jej Komisji,
- prowadzenie spraw kancelaryjno - biurowych;
- obsługa Komisji Rady, a w tym:
- wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem posiedzeń Komisji,
- przygotowanie materiałów na posiedzenie Komisji,
- sporządzenie protokołów z posiedzeń Komisji,
- prowadzenie rejestru wniosków Komisji,
- przekazywanie wniosków Komisji do Burmistrz;
- obsługa radnych przez tworzenie im właściwych warunków do wykonywania przez nich obowiązków wynikających z piastowania mandatu, a w szczególności:
- dostarczanie radnym materiałów umożliwiających świadome i aktywne uczestnictwo w sesjach i pracach Komisji,
- prowadzenie rejestru wniosków i interpelacji radnych oraz przekazywanie ich Burmistrzowi,
- organizowanie szkolenia radnych,
- sporządzanie zestawień uprawniających radnych do otrzymania diet za udział w posiedzeniach oraz sporządzanie rozliczeń finansowych w tym zakresie.
-
przygotowywanie i wysyłanie drogą elektroniczną uchwał do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego oraz prowadzenie rejestru publikacji Uchwał w Dzienniku Urzędowym.
-
przygotowywanie i wysyłanie drogą elektroniczną uchwał objętych zakresem nadzoru RIO do Regionalnej Izby Obrachunkowej oraz prowadzenie rejestru przekazanych do RIO uchwał.