Sekretariat Burmistrza
Imię i nazwisko – stanowisko | Nr telefonu | Nr pokoju |
---|---|---|
Aneta Gierazińska – inspektor | 22 484 23 10 | 82 |
Do zakresu Sekretariatu Burmistrza należy wykonywanie następujących zadań:
- przyjmowanie i dystrybuowanie korespondencji kierowanej do burmistrza, zastępców burmistrza i sekretarza gminy;
- gromadzenie i przygotowywanie materiałów dla burmistrza i zastępców burmistrza;
- przyjmowanie i obsługa interesantów (z zewnątrz i z wewnątrz urzędu);
- redagowanie pism i poleceń służbowych wydanych przez burmistrza, zastępców burmistrza i sekretarza gminy;
- prowadzenie rejestru pism i spraw burmistrza, zastępcy burmistrza i sekretarza gminy;
- prowadzenie ewidencji zarządzeń, decyzji i postanowień burmistrza oraz przekazywanie ich do realizacji;
- sporządzanie informacji i sprawozdań z pracy burmistrza;
- protokołowanie posiedzeń kierownictwa urzędu i zebrań organizowanych przez burmistrza;
- obsługa elektronicznego obiegu dokumentów burmistrza, zastępców burmistrza i sekretarza gminy w zakresie załatwianych przez nich spraw;
- przygotowywanie i obsługiwanie narad oraz spotkań służbowych organizowanych przez burmistrza;
- prowadzenie terminarza spotkań burmistrza i zastępców burmistrza;
- zaopatrywanie sekretariatu w materiały biurowe;
- zaopatrywanie sekretariatu w artykuły spożywcze;
- odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów;
- odbieranie i wysyłanie faksów, e-maili;
- dbanie o estetykę wnętrza sekretariatu i gabinetów.