W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna
ul. Piaseczyńska 77, 05-520 Konstancin-Jeziorna
urzad@konstancinjeziorna.pl
ePUAP: /4576mqsekc/SkrytkaESP


Numery telefonów:

  • 22 484 23 00 – centrala,
  • 22 484 23 05 – kancelaria,
  • 22 484 23 10 – sekretariat.


Biuro Obsługi Mieszkańców przyjmuje interesantów:

  • poniedziałek w godz. 8.00–17.45,
  • wtorekczwartek w godz. 8.00–15.45,
  • piątek w godz. 8.00–13.45.

Wydział Rozwoju, Polityki Gospodarczej i Komunikacji Społecznej

pok. nr 3–5 (parter)

Imię i nazwisko – stanowiskoNr telefonuNr pokoju
Monika Kasprzyk – kierownik 22 484 24 45 5
Izabela Słowińska – zastępca kierownika 22 484 24 86 3
Danuta Księcio – inspektor 22 484 24 85 3
Arkadiusz Jaskółowski – inspektor 22 484 24 46 4
Cezary Puchniarz – inspektor 22 484 24 48 4

Do zakresu zadań Wydziału Rozwoju, Polityki Gospodarczej i Komunikacji Społecznej należy:

  1. koordynacja prac w zakresie polityki rozwoju w korelacji z dokumentami strategicznymi na poziomie europejskim, krajowym i regionalnym, w tym:
    1. przygotowanie i wdrażanie strategii rozwoju gminy,
    2. prowadzenie prac w zakresie polityki miejskiej,
    3. prowadzenie prac w zakresie polityki/strategii metropolitarnej obszaru funkcjonalnego aglomeracji warszawskiej;
  2. udział w pracach związanych z programami społeczno-gospodarczymi na terenie gminy;
  3. współpraca z jednostkami samorządu gospodarczego, organizacjami wspierającymi rozwój gospodarczy gminy oraz krajowymi i zagranicznymi organizacjami gospodarczymi w celu wspierania przedsiębiorczości w gminie;
  4. współpraca z instytucjami zewnętrznymi na poziomie regionalnym i rządowym;
  5. udział w programach rozwoju ponadlokalnego, integracyjnych, służących realizacji zadań gminy w partnerstwach terytorialnych i stowarzyszeniach samorządowych;
  6. dokonywanie diagnoz i analiz stanu poszczególnych dziedzin funkcjonowania gminy oraz stopnia zaspokojenia potrzeb i jakości życia mieszkańców;
  7. przygotowywanie konsultacji społecznych i koordynowanie okresowego weryfikowania opinii publicznej – przeprowadzanie badań ankietowych;
  8. współpraca z organizacjami pozarządowymi i klubami sportowymi, w tym prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem i rozliczaniem dotacji na zadania publiczne;
  9. przygotowywanie projektów rocznych programów w zakresie współpracy z organizacjami pozarządowymi i klubami sportowymi;
  10. wspieranie aktywności społecznej i obywatelskiej w formie inicjatywy lokalnej;
  11. inicjowanie przedsięwzięć turystycznych o charakterze lokalnym;
  12. prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem nagród sportowych;
  13. współpraca z Gminną Radą Działalności Pożytku Publicznego i Radą Seniorów;
  14. prowadzenie spraw związanych z realizacją budżetu obywatelskiego;
  15. ewidencjonowanie działalności gospodarczej – wpisy do ewidencji działalności gospodarczej;
  16. zmiany w ewidencji działalności gospodarczej:
    1. przygotowywanie decyzji o wykreśleniu z ewidencji działalności gospodarczej,
    2. przygotowywanie decyzji o umorzeniu działalności gospodarczej,
    3. przygotowywanie decyzji o wygaśnięciu wpisów i zezwoleń w rejestrze działalności gospodarczej,
    4. przygotowywanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, naliczanie opłat za wydane zezwolenia,
  17. prowadzenie postępowań w sprawie cofnięcia zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych;
  18. przygotowywanie licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką;
  19. prowadzenie spraw związanych z targowiskiem miejskim w zakresie zatrudniania inkasentów zakupu i dystrybucji bloczków opłaty targowej.

Tag

Powiadom znajomego