W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna
ul. Piaseczyńska 77, 05-520 Konstancin-Jeziorna
urzad@konstancinjeziorna.pl
ePUAP: /4576mqsekc/SkrytkaESP


Numery telefonów:

  • 22 484 23 00 – centrala,
  • 22 484 23 05 – kancelaria


Biuro Obsługi Mieszkańców przyjmuje interesantów:

  • poniedziałek w godz. 8.00–17.45,
  • wtorekczwartek w godz. 8.00–15.45,
  • piątek w godz. 8.00–13.45.

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego

Na podstawie art. 61 § 4. art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 z późn. zm.) w związku z art. 397 ust. 1, art. 397 ust. 3 pkt 2, art. 401 ust. 1, art. 401 ust. 4, art. 407 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2018 r. poz. 2268 z późn. zm.) zawiadamiam o wszczęciu, na wniosek Burmistrza Gminy Konstancin-Jeziorna, w imieniu i na rzecz której działa na mocy udzielonego pełnomocnictwa Pan Rafał Jakubicki, postępowania  administracyjnego w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie czterech urządzeń wodnych tj. czterech zestawów skrzynek rozsączających zlokalizowanych na działkach o nr ew. 1/6, 2/1 i 3/7 obręb 01-09 Konstancin-Jeziorna oraz na usługi wodne tj. na odprowadzanie do projektowanych urządzeń wodnych wód opadowych i roztopowych z terenu projektowanej inwestycji, przy ul. Pocztowej w Konstancinie-Jeziornie.

Jednocześnie mając na uwadze normę prawną odtwarzaną z art. 10 § 1 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, w celu zapewnienia stronom czynnego udziału w prowadzonym postępowaniu administracyjnym, informuję o możliwości zapoznania się z aktami sprawy, wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i zgłaszania ewentualnych uwag.

Akta sprawy dostępne są w Zarządzie Zlewni w Warszawie, przy ul. Elektronowej 2, 03-219 Warszawa, we wtorki i czwartki, w godzinach 10.00–12.00.

Zawiadomienie stron postępowania, stosownie do art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, uważa się za dokonane w terminie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia. Ogłoszenie nastąpiło dnia 11 grudnia 2019 r.
Zastępca dyrektora
/-/ Krzysztof Chęć

Tag

Załączniki

Powiadom znajomego