Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna
ul. Piaseczyńska 77, 05-520 Konstancin-Jeziorna
urzad@konstancinjeziorna.pl
ePUAP: /4576mqsekc/SkrytkaESP
e-Doręczenia: AE:PL-50257-64380-VUEEG-20



Numery telefonów:

22 484 23 00 – centrala, 22 484 23 05 – kancelaria


Biuro Obsługi Mieszkańców przyjmuje interesantów:

poniedziałek w godz. 8.00–17.45,
wtorekczwartek w godz. 8.00–15.45,
piątek w godz. 8.00–13.45.

Zaświadczenia z rejestru mieszkańców

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy rejestry
Komórka odpowiedzialna Ewidencja ludności

Miejsce załatwienia sprawy:

Biuro Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna
ul. Piaseczyńska 77 (hol główny)

 

Biuro Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, ul. Piaseczyńska 77 (hol główny).

Godziny pracy: poniedziałek 8.00-17.45, wtorek - czwartek 8.00-15.45, piątek 8.00-13.45.


Wymagane dokumenty: 

  • Dowód osobisty, a w przypadku jego braku – inny dokument tożsamości.
  • Wniosek o wydanie zaświadczenia (patrz wniosek pomocniczy)
  • Dowód uiszczenia opłaty skarbowej.
  • Tytuł prawny do lokalu – w oryginale, do wglądu (w przypadku uzyskiwania informacji o ilości osób osobach zameldowanych w lokalu lub braku zameldowania osób w lokalu).


Wniosek wraz z uzasadnieniem powinien zawierać:

  • dane osoby składającej wniosek,
  • informacje o rodzaju zaświadczenia i rodzaj żądanych danych.

    Do wniosku należy dołączyć:
    • potwierdzenie wniesienia opłaty skarbowej za wydanie zaświadczenia,
    • dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu (w oryginale, do wglądu – w przypadku uzyskiwania informacji o ilości osób zameldowanych w lokalu lub braku zameldowania osób w lokalu),
    • pełnomocnictwo (w przypadku, gdy wnioskodawca działa przez pełnomocnika).

Opłaty:

 

  • 17 zł – opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia.
  • 17 zł – opłata skarbowa za złożenie pełnomocnictwa (w przypadku, gdy wnioskodawca działa przez pełnomocnika).
  • Opłaty należy dokonać przelewem, przekazem na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna  10800200040200111120020060.
  • Opłata skarbowa za złożenie pełnomocnictwa nie dotyczy pełnomocnictwa udzielonego małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu.


Termin załatwienia sprawy:

  • do 7 dni lub od ręki.


Tryb odwoławczy:

  • Zażalenie do Wojewody Mazowieckiego, w terminie 7 dni od dnia otrzymania postanowienia o odmowie wydania zaświadczenia, za pośrednictwem organu, który wydał postanowienie. 


Uwagi:

  • Wniosek składa się osobiście lub przez pełnomocnika legitymującego się pełnomocnictwem udzielonym w formie, o której mowa w art. 33 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2018 r,  poz. 2096 ze zm.) po okazaniu przez pełnomocnika do wglądu jego dowodu osobistego lub ważnego paszportu.
  • Wniosek można złożyć w formie pisemnej lub w formie dokumentu elektronicznego przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.


Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t.j.Dz. U. z 2018 r.,  poz. 2096 ze zm.).
  • Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (t.j.Dz. U. z 2018r. poz. 1382 ze zm.).
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2018 r., poz. 1044 ze zm.).


Do pobrania:

 

Tag

Załączniki

Powiadom znajomego