Sekretarz Gminy Konstancin-Jeziorna
Sekretarz Gminy Konstancin-Jeziorna – Honorata Tarnowska
Pok. nr 83 (1. piętro)
Tel. 22 484 23 14
Sekretarz organizuje pracę urzędu, zapewnia jego sprawne funkcjonowanie i odpowiednie warunki działania.
Do zadań sekretarza należy w szczególności:
Pok. nr 83 (1. piętro)
Tel. 22 484 23 14
Sekretarz organizuje pracę urzędu, zapewnia jego sprawne funkcjonowanie i odpowiednie warunki działania.
Do zadań sekretarza należy w szczególności:
- przygotowywanie projektów regulaminów, ich zmian oraz innych aktów wewnętrznych w zakresie organizacji urzędu;
- podejmowanie inicjatyw usprawniania pracy urzędu i nadzór nad doskonaleniem kadr;
- zarządzanie systemem szkoleń i podnoszenia umiejętności zawodowych pracowników, opracowywania ścieżek rozwoju i budowania motywacyjnego środowiska pracy;
- nadzór nad organizacją pracy w urzędzie;
- zastępowanie burmistrza w czasie jego nieobecności i nieobecności zastępców burmistrza;
- nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej i terminowego załatwiania spraw;
- zapewnienie właściwego obiegu informacji i dokumentów w urzędzie;
- rozwijanie i koordynowanie procesu informatyzacji urzędu;
- nadzór nad wykonywaniem czynności związanych z organizacją wyborów, referendów, konsultacji społecznych i spisów powszechnych;
- nadzór nad zapewnieniem prawidłowego procesu legislacyjnego w urzędzie, opracowaniem projektów uchwał rady i zarządzeń burmistrza;
- nadzór nad podlegającymi komórkami organizacyjnymi, zgodnie ze schematem organizacyjnym;
- dbałość o sprawną obsługę interesantów i dobry wizerunek urzędu;
- monitorowanie i koordynowanie systemu kontroli zarządczej;
- nadzór nad właściwym i terminowym rozpatrywaniem skarg, wniosków i petycji;
- prowadzenie rejestru gminnych jednostek organizacyjnych;
- reprezentowanie gminy w czasie uroczystości i spotkań oficjalnych w zakresie uzgodnionym z burmistrzem;
- wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia burmistrza;
- sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad sprawami obywatelskimi i Urzędu Stanu Cywilnego;
- sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad sprawami ochrony danych osobowych;
- prowadzenie spraw z zakresu oświadczeń majątkowych;
- prowadzenie spraw z zakresu przeprowadzanych w urzędzie praktyk i stażów;
- sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad zadaniami dotyczącymi bezpieczeństwa i porządku publicznego, strażą miejską, biurem zarządzania kryzysowego;
- nadzorowanie terminowego przygotowania odpowiedzi na interpelacje, zapytania i wnioski radnych;
- koordynacja udzielania odpowiedzi w trybie dostępu do informacji publicznej;
- w przypadku wystąpienia współpraca ze związkami zawodowymi działającymi u pracodawcy, w sprawach wymaganych uzgodnień i opinii.
- Wydział Administracyjno-Gospodarczy,
- Wydział Kancelaryjno-Informatyczny,
- Biuro Rady Miejskiej,
- Samodzielne stanowisko ds. BHP.