W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta i Gminy
Konstancin-Jeziorna

ul. Piaseczyńska 77, 05-520 Konstancin-Jeziorna

Numery telefonów:

22 484 23 00 – centrala
22 484 23 05 – kancelaria
22 484 23 10 – sekretariat
urzad@konstancinjeziorna.pl

ePUAP: /4576mqsekc/SkrytkaESP

Biuro Obsługi Mieszkańca prowadzi obsługę interesantów:

  • w poniedziałki w godz. 9.00–17.00;
  • od wtorku do piątku w godz. 9.00–15.00.

Biuro Rady Miejskiej

pok. nr: 75, 76 (I piętro)

Imię i nazwisko – stanowiskoNr telefonuNr pokoju
Joanna Bednarczyk – kierownik 22 484 24 61 76
Katarzyna Goral – Główny specjalista 22 484 24 62 76

Przewodniczący Rady Miejskiej - pok. nr 69 (I piętro)

Imię i nazwisko – funkcjaNr telefonuNr pokoju
Agata Wilczek – przewodnicząca RM 22 484 24 63  69


Do zakresu działania Biura Rady Miejskiej należy zapewnienie radnym organizacyjnych i technicznych warunków do sprawnego funkcjonowania, a w szczególności:

  1. obsługa Rady Miejskiej, a w tym:
    • opracowanie projektów sprawozdań i informacji z działalności rady i jej komisji,
    • zabezpieczenie właściwych warunków przeprowadzenia sesji,
    • przygotowywanie i terminowe doręczenia zawiadomień i materiałów na sesję rady,
    • prowadzenie rejestru i zbioru uchwał Rady Miejskiej,
    • prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem skarg i wniosków kierowanych do Rady Miejskiej oraz czuwanie nad terminowością ich załatwiania,
    • sporządzanie protokołów z sesji Rady Miejskiej;

  2. obsługa Przewodniczącego Rady Miejskiej, a w tym:
    • wykonywanie czynności zapewniających sprawne kierowanie pracami Rady Miejskiej,
    • przedstawianie we właściwym czasie materiałów na sesję,
    • dokonywanie na zlecenie określonych badań i analiz z zakresu problematyki funkcjonowania Rady Miejskiej i jej Komisji,
    • prowadzenie spraw kancelaryjno - biurowych;

  3. obsługa Komisji Rady, a w tym:
    • wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem posiedzeń Komisji,
    • przygotowanie materiałów na posiedzenie Komisji,
    • sporządzenie protokołów z posiedzeń Komisji,
    • prowadzenie rejestru wniosków Komisji,
    • przekazywanie wniosków Komisji do Burmistrz;

  4. obsługa radnych przez tworzenie im właściwych warunków do wykonywania przez nich obowiązków wynikających z piastowania mandatu, a w szczególności:
    • dostarczanie radnym materiałów umożliwiających świadome i aktywne uczestnictwo w sesjach i  pracach Komisji,
    • prowadzenie rejestru wniosków i interpelacji radnych oraz przekazywanie ich Burmistrzowi,
    • organizowanie szkolenia radnych,
    • sporządzanie zestawień uprawniających radnych do otrzymania diet za udział w posiedzeniach oraz sporządzanie rozliczeń finansowych w tym zakresie.
  5. przygotowywanie  i wysyłanie drogą elektroniczną uchwał do publikacji w  Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego oraz prowadzenie rejestru publikacji Uchwał w Dzienniku Urzędowym.

  6. przygotowywanie  i wysyłanie drogą elektroniczną uchwał objętych zakresem nadzoru RIO  do Regionalnej Izby Obrachunkowej oraz prowadzenie rejestru przekazanych do RIO uchwał.


Tag

Powiadom znajomego