W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna
ul. Piaseczyńska 77, 05-520 Konstancin-Jeziorna
urzad@konstancinjeziorna.pl
ePUAP: /4576mqsekc/SkrytkaESP


Numery telefonów:

  • 22 484 23 00 – centrala,
  • 22 484 23 05 – kancelaria


Biuro Obsługi Mieszkańców przyjmuje interesantów:

  • poniedziałek w godz. 8.00–17.45,
  • wtorekczwartek w godz. 8.00–15.45,
  • piątek w godz. 8.00–13.45.

Uchwały

RSS
uchwała nr : 16/IX/3/2024
uchwała nr 16/IX/3/2024
jakiego organu Rady Miejskiej
z dnia
w sprawie określenia wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego oraz warunków zwolnienia z tych opłat w prowadzonych przez gminę Konstancin-Jeziorna publicznych przedszkolach i oddziałach przedszkolnych w publicznych szkołach podstawowych
uchwała nr : 15/IX/3/2024
uchwała nr 15/IX/3/2024
jakiego organu Rady Miejskiej
z dnia
w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania oraz trybu przeprowadzania kontroli dotacji dla niepublicznych jednostek oświatowych, dla których organem dotującym jest gmina Konstancin-Jeziorna
uchwała nr : 14/IX/3/2024
uchwała nr 14/IX/3/2024
jakiego organu Rady Miejskiej
z dnia
w sprawie przyjęcia raportu z wykonania Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii za rok 2023 i efektów jego realizacji
uchwała nr : 13/IX/3/2024
uchwała nr 13/IX/3/2024
jakiego organu Rady Miejskiej
z dnia
w sprawie powołania Rady Społecznej Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Konstancinie-Jeziornie
zmieniająca uchwałę nr 413/VIII/32/2021,
uchwała nr : 12/IX/3/2024
uchwała nr 12/IX/3/2024
jakiego organu Rady Miejskiej
z dnia
w sprawie ustalenia przebiegu dróg gminnych (dawnych odcinków dróg powiatowych)