W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna
ul. Piaseczyńska 77, 05-520 Konstancin-Jeziorna
urzad@konstancinjeziorna.pl
ePUAP: /4576mqsekc/SkrytkaESP


Numery telefonów:

  • 22 484 23 00 – centrala,
  • 22 484 23 05 – kancelaria,
  • 22 484 23 10 – sekretariat.


Biuro Obsługi Mieszkańców przyjmuje interesantów:

  • poniedziałek w godz. 8.00–17.45,
  • wtorekczwartek w godz. 8.00–15.45,
  • piątek w godz. 8.00–13.45.

Wydział Planowania Przestrzennego

pok. nr: 9, 13, 14, 16, 18 (parter)


Imię i nazwisko – stanowiskoNr telefonuNr pokoju
Ewa Klimkowska-Sul – kierownik 22 484 23 90 9
Elżbieta Bartoszewska – zastępca kierownika 22 484 23 91 9
Piotr Wojdyna – główny specjalista 22 484 23 92 13
Agata Zając– inspektor 22 484 24 11 13
Magdalena Rechnio – inspektor 22 484 23 95 16
Małgorzata Andrzejak - główny specjalista 22 484 23 93 13
Katarzyna Zielińska – inspektor 22 484 23 94 16
Agata Pudełko – główny specjalista 22 484 23 97 18
Agata Łączyńska – podinspektor  22 484 23 98 18


Do zakresu działania Wydziału  Planowania Przestrzennego należy:

  1. prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących wydawania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, o warunkach zabudowy oraz lokalizacji celu publicznego zgodnie z właściwymi przepisami;
  2. prowadzenie spraw związanych z zagospodarowaniem przestrzennym, a w tym  w szczególności:
    a) przygotowywanie wszelkich dokumentów niezbędnych do opracowania projektów planów zagospodarowania przestrzennego,
    b) nadzorowanie sporządzania projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
    c) udostępnianie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego do publicznego wglądu i popularyzacja ich treści,
    d) uzgadnianie projektów planów miejscowych ze wskazanymi  organami administracji państwowej oraz innymi instytucjami,
    e) dokonywanie okresowej oceny skutków zmian w zagospodarowaniu przestrzennym wynikającym z realizacji planu miejscowego i oceny aktualności tego planu,
    f) wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
    g) wydawanie wypisów i wyrysów ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania terenu,
    h) wydawanie zaświadczeń o braku planu zagospodarowania przestrzennego,
    i) prowadzenie rejestru wydanych decyzji,
    j) prowadzenie rejestru wydanych postanowień,'
    k) prowadzenie rejestru wykazu danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie;
  3. współpraca z innymi wydziałami urzędu w zakresie realizacji ich zadań określonych regulaminem, w części wkraczającej w zakres urbanistyki, planowania przestrzennego, ochrony zabytków i dóbr kultury, a w szczególności:
    a) przygotowywanie opinii dotyczących zgodności projektowanego podziału działki z ustaleniami obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania,
    b) przygotowywanie opinii podziałowych w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
    c) opiniowanie wyznaczonych linii rozgraniczających zaprojektowanych dróg pod względem zgodności z planami zagospodarowania przestrzennego,
    d) inne zadania z zakresu wymienionych dziedzin działalności gminy, zlecone przez Burmistrza.
  4. prowadzenie spraw związanych z ewidencją zabytków nieruchomych.

Tag

Powiadom znajomego