Wydział Planowania Przestrzennego
pok. nr: 9, 13, 14, 16, 18 (parter)
Imię i nazwisko – stanowisko | Nr telefonu | Nr pokoju |
---|---|---|
Ewa Klimkowska-Sul – kierownik | 22 484 23 90 | 9 |
Elżbieta Bartoszewska – zastępca kierownika | 22 484 23 91 | 9 |
Piotr Wojdyna – główny specjalista | 22 484 23 92 | 13 |
Agata Zając– inspektor | 22 484 24 11 | 13 |
Magdalena Rechnio – inspektor | 22 484 23 95 | 16 |
Małgorzata Andrzejak - główny specjalista | 22 484 23 93 | 13 |
Katarzyna Zielińska – inspektor | 22 484 23 94 | 16 |
Agata Pudełko – główny specjalista | 22 484 23 97 | 18 |
Agata Łączyńska – podinspektor | 22 484 23 98 | 18 |
Do zakresu działania Wydziału Planowania Przestrzennego należy:
- prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących wydawania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, o warunkach zabudowy oraz lokalizacji celu publicznego zgodnie z właściwymi przepisami;
- prowadzenie spraw związanych z zagospodarowaniem przestrzennym, a w tym w szczególności:
a) przygotowywanie wszelkich dokumentów niezbędnych do opracowania projektów planów zagospodarowania przestrzennego,
b) nadzorowanie sporządzania projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
c) udostępnianie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego do publicznego wglądu i popularyzacja ich treści,
d) uzgadnianie projektów planów miejscowych ze wskazanymi organami administracji państwowej oraz innymi instytucjami,
e) dokonywanie okresowej oceny skutków zmian w zagospodarowaniu przestrzennym wynikającym z realizacji planu miejscowego i oceny aktualności tego planu,
f) wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
g) wydawanie wypisów i wyrysów ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania terenu,
h) wydawanie zaświadczeń o braku planu zagospodarowania przestrzennego,
i) prowadzenie rejestru wydanych decyzji,
j) prowadzenie rejestru wydanych postanowień,'
k) prowadzenie rejestru wykazu danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie; - współpraca z innymi wydziałami urzędu w zakresie realizacji ich zadań określonych regulaminem, w części wkraczającej w zakres urbanistyki, planowania przestrzennego, ochrony zabytków i dóbr kultury, a w szczególności:
a) przygotowywanie opinii dotyczących zgodności projektowanego podziału działki z ustaleniami obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania,
b) przygotowywanie opinii podziałowych w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
c) opiniowanie wyznaczonych linii rozgraniczających zaprojektowanych dróg pod względem zgodności z planami zagospodarowania przestrzennego,
d) inne zadania z zakresu wymienionych dziedzin działalności gminy, zlecone przez Burmistrza. - prowadzenie spraw związanych z ewidencją zabytków nieruchomych.