Wydział Inwestycji i Remontów
pok. nr: 85, 88, 92, 93, 94, 95 (I piętro)
Do zakresu działania i kompetencji Wydziału Inwestycji i Remontów należą sprawy związane z przygotowaniem, realizacją i odbiorem inwestycji oraz remontów, a w szczególności:
Imię i nazwisko – stanowisko | Nr telefonu | Nr pokoju |
---|---|---|
Andrzej Trębicki – kierownik | 22 484 24 00 | 94 |
Janusz Kołodziejczak – zastępca kierownika | 22 484 24 01 | 95 |
Hanna Brylska – inspektor | 22 484 24 02 | 95 |
Jan Górzkowski – główny specjalista | 22 484 24 03 | 85 |
Iwona Mierzejewska – główny specjalista | 22 484 24 06 | 88 |
Joanna Micińska – główny specjalista | 22 484 24 09 | 93 |
Radosław Wojdyr – główny specjalista | 22 484 24 10 | 93 |
Grzegorz Krasuski – główny specjalista |
Do zakresu działania i kompetencji Wydziału Inwestycji i Remontów należą sprawy związane z przygotowaniem, realizacją i odbiorem inwestycji oraz remontów, a w szczególności:
- opracowywanie rzeczowo-finansowych planów inwestycyjnych, w uzgodnieniu z burmistrzem;
- realizacja zatwierdzonego planu inwestycyjnego, a w tym:
a) opracowywanie dokumentów i materiałów niezbędnych do rozpoczęcia inwestycji;
b) przygotowywanie umów dotyczących wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej; wykonawstwa robót i zastępstwa inwestorskiego;
c) przygotowywanie założeń i programów funkcjonalno-użytkowych wraz z kosztorysami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w tym także dla przeprowadzanych postępowań przetargowych oraz uczestnictwo w tych postępowaniach;
d) udział w naradach technicznych w trakcie uzgadniania i wykonywania dokumentacji;
e) przygotowywanie dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę;
f) zapewnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji gminnych;
g) z chwilą wejścia wykonawcy na budowę uczestnictwo w spotkaniach i naradach koordynacyjnych dotyczących realizacji inwestycji;
h) koordynacja postępu robót z możliwościami finansowymi gminy;
i) bieżące kontrolowanie i rozliczanie prowadzonych inwestycji;
j) odbiór techniczny i rozliczanie zakończonych inwestycji;
k) przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania pozwolenia na użytkowanie;
l) przekazywanie zakończonych inwestycji na podstawie odpowiednich dokumentów Wydziałowi Finansowemu w celu przyjęcia ich na majątek gminy;
ł) przekazywanie zakończonych inwestycji wyznaczonym jednostkom do eksploatacji; - prowadzenie zadań infrastrukturalnych przy udziale finansowym mieszkańców w zakresie: inicjowania, rejestracji i organizacji zadań inwestycyjnych;
- inicjowanie i przygotowywanie inwestycji wspólnych oraz ustalanie propozycji partycypacji w kosztach wspólnych przedsięwzięć inwestycyjnych gminy z innymi podmiotami;
- pomoc w przygotowywaniu i składaniu wniosków o udzielenie pożyczek preferencyjnych lub dotacji na inwestycje gminne;
- współdziałanie i pomoc w uzgadnianiu dokumentacji projektowych przedkładanych przez inwestorów zewnętrznych w zakresie:
a) dokumentacji dotyczących inwestycji w pasie dróg gminnych oraz innych inwestycji prowadzonych na terenach należących do gminy;
b) stałej i czasowej organizacji ruchu.