Wydział Administracyjno-Gospodarczy
Imię i nazwisko – stanowisko | Nr telefonu | Nr pokoju |
---|---|---|
Aneta Sokalska – kierownik | 22 484 24 50 | 20 |
Agnieszka Domańska – główny specjalista | 22 484 24 57 | 17 |
Anna Lukaszewicz – inspektor | 22 484 24 51 | 17 |
Aneta Gierazińska – inspektor | 22 484 24 51 | 17 |
Stanisław Pietras – kierowca | ||
Tomasz Gierłowicz – konserwator | ||
Wiktor Urbanowicz – portier | 22 484 24 55 | |
Mirosław Janczewski – portier | 22 484 24 55 |
Do zakresu działania Wydziału Administracyjno-Gospodarczego należy:
- sprawowanie obsługi sekretarskiej burmistrza i zastępców burmistrza;
- udział w organizacji wyborów samorządowych, parlamentarnych, prezydenckich, referendów i wyboru ławników sądów powszechnych;
- prowadzenie spraw związanych ze szkoleniem i doskonaleniem zawodowym pracowników;
- sprawowanie zarządu administracyjno-gospodarczego budynkami zajmowanymi przez urząd tj.:
- ratuszem przy ul. Piaseczyńskiej 77,
- willą Kamilin przy ul. Piłsudskiego 42,
- willą Gryf przy ul. Sobieskiego 13,
- willą Halinówka przy ul. Warszawskiej 32,
- lokalem przy ul. Warszawskie 23,
- zapewnienie bezpieczeństwa przeciwpożarowego w budynkach zajmowanych przez urząd;
- zaopatrzenie materiałowo-techniczne Urzędu, gospodarka środkami rzeczowymi, ochrona mienia urzędu;
- prowadzenie ewidencji pieczęci służbowych używanych w Urzędzie Miasta i Gminy;
- ustalanie treści pieczęci służbowych, zamawianie oraz ich wydawanie i przyjmowanie zwrotów,
- prowadzenie archiwum zakładowego i archiwizowanie akt urzędu;
- przyjmowanie wniosków pracowników oraz emerytów UMiG o przyznanie świadczeń i pożyczek z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych i wyliczanie na tej podstawie wysokości przysługującego świadczenia;
- prowadzenie zbiorczej ewidencji przyznanych świadczeń z ZFŚS pracownikom oraz emerytom UMiG;
- nadzór nad pracownikami obsługi, w tym: kierowcą, portierami, sprzątaczkami, konserwatorem;
- prowadzenie spraw związanych z eksploatacją i właściwym utrzymaniem służbowego samochodu osobowego;
- realizacja zadań z zakresu ochrony informacji niejawnych w uzgodnieniu z Pełnomocnikiem do Spraw Ochrony Informacji Niejawnych oraz spraw dotyczących tajemnicy służbowej o klauzuli zastrzeżone i o klauzuli poufne.