Wydział Gospodarki Komunalnej i Spraw Lokalowych
Imię i nazwisko – stanowisko | Nr telefonu | Nr pokoju |
---|---|---|
Ksawery Gut – kierownik |
22 484 23 70
|
45
|
Iwona Kloch – zastępca kierownika |
22 484 23 71
|
46
|
Sylwia Kornaszewska – inspektor | 22 484 23 74 |
46
|
Marta Romanowska – inspektor |
22 484 23 73
|
44
|
Maria Mikuszewska – inspektor |
22 484 23 72
|
44
|
Do zakresu Wydziału Gospodarki Komunalnej i Spraw Lokalowych należy:
- prowadzenie ewidencji zasobów mieszkaniowych;
- prowadzenie spraw związanych z przydziałem i zamianą lokali komunalnych mieszkalnych;
- prowadzenie postępowań o wstąpienie w stosunek najmu lokalu po śmierci głównego; najemcy (dot. mieszkań komunalnych), rozstrzyganie sporów czynszowych oraz prowadzenie spraw w stosunku do osób zajmujących lokal po wyprowadzeniu najemcy;
- współpraca z ZGK w zakresie likwidacji skutków samowoli lokalowych oraz egzekwowania należności czynszowych jak również wnioskowanie o wypowiadanie umów najmu lokali mieszkalnych;
- realizacja innych zadań wynikających z ustaw dotyczących spraw mieszkaniowych;
- przygotowywanie i prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą lokali mieszkalnych w budynkach stanowiących własność gminy;
- sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem we właściwym stanie mogił zbiorowych poległych żołnierzy i innych osób biorących udział w walkach oraz pozostałych miejsc pamięci narodowej;
- prowadzenie obmiarów i ewidencji otwartych terenów gminnych oraz ewidencji ich wyposażenia (m.in. innymi ławek, koszy na śmieci, tablic ogłoszeniowych itp.);
- planowanie rzeczowo-finansowe i realizacja zadań w zakresie gospodarki zielenią niską i wysoką (m.in. innymi nasadzeń, pielęgnacji drzew i krzewów, zakładania i koszenia trawników, klombów itp.);
- planowanie zakupów, konserwacji oraz wybrakowywania wyposażenia;
- planowanie potrzeb rzeczowo-finansowych, prowadzenie procedur wyłaniania firm świadczących usługi w zakresie utrzymywania porządku w gminie;
- nadzór nad bieżącym utrzymywaniem porządku oraz wykonywanie czynności związanych z realizacją rozliczaniem zawartych umów;
- planowanie potrzeb rzeczowo-finansowych, określanie zasad i nadzór nad właściwą eksploatacją własnych i dzierżawionych obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy.