Urząd Miasta i Gminy
Konstancin-Jeziorna
ul. Piaseczyńska 77
05-520 Konstancin-Jeziorna

Numery telefonów:

22 484 23 00 - centrala
22 484 23 10 - sekretariat
22 484 23 05 - kancelaria
Fax: 22 484 23 19
e-mail: urzad@konstancinjeziorna.pl


Adres elektronicznej skrzynki podawczej gminy
na
platformie ePUAP: /4576mqsekc/SkrytkaESP

 

Wydział Gospodarki Komunalnej i Spraw Lokalowych

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść

pok. nr. 44, 45, 46 (parter)

Pracownicy:

Tomasz Wawrzyniak – kierownik

22 484 24 96

Iwona Śledź – zastępca kierownika

22 484 23 71

Maria Mikuszewska - podinspektor

22 484 23 72

Halina Skrojna - podinspektor

22 484 23 73

 
Do zakresu Wydziału Gospodarki Komunalnej i Spraw Lokalowych należy:

  1. prowadzenie ewidencji zasobów mieszkaniowych;
  2. prowadzenie spraw związanych z przydziałem i zamianą lokali komunalnych mieszkalnych;
  3. prowadzenie postępowań o wstąpienie w stosunek najmu lokalu po śmierci głównego; najemcy (dot. mieszkań komunalnych), rozstrzyganie sporów czynszowych oraz prowadzenie spraw w stosunku do osób zajmujących lokal po wyprowadzeniu najemcy;
  4. współpraca z ZGK w zakresie likwidacji skutków samowoli lokalowych oraz egzekwowania należności czynszowych jak również wnioskowanie o wypowiadanie umów najmu lokali mieszkalnych;
  5. realizacja innych zadań wynikających z ustaw dotyczących spraw mieszkaniowych;
  6. przygotowywanie i prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą lokali mieszkalnych w budynkach stanowiących własność gminy;
  7. sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem we właściwym stanie mogił zbiorowych poległych żołnierzy i innych osób biorących udział w walkach oraz pozostałych miejsc pamięci narodowej;
  8. prowadzenie obmiarów i ewidencji otwartych terenów gminnych oraz ewidencji ich wyposażenia (m.in. innymi ławek, koszy na śmieci, tablic ogłoszeniowych itp.);
  9. planowanie rzeczowo-finansowe i realizacja zadań w zakresie gospodarki zielenią niską i wysoką (m.in. innymi nasadzeń, pielęgnacji drzew i krzewów, zakładania i koszenia trawników, klombów itp.);
  10. planowanie zakupów, konserwacji oraz wybrakowywania wyposażenia;
  11. planowanie potrzeb rzeczowo-finansowych, prowadzenie procedur wyłaniania firm świadczących usługi w zakresie utrzymywania porządku w gminie;
  12. nadzór nad bieżącym utrzymywaniem porządku oraz wykonywanie czynności związanych z realizacją rozliczaniem zawartych umów;
  13. planowanie potrzeb rzeczowo-finansowych, określanie zasad i nadzór nad właściwą eksploatacją własnych i dzierżawionych obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy.

Tag

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij