Urząd Miasta i Gminy
Konstancin-Jeziorna
ul. Piaseczyńska 77
05-520 Konstancin-Jeziorna

Numery telefonów:

22 484 23 00 – centrala
22 484 23 10 – sekretariat
22 484 23 05 – kancelaria
Fax: 22 484 23 19
e-mail: urzad@konstancinjeziorna.pl


Adres elektronicznej skrzynki podawczej gminy
na
platformie ePUAP: /4576mqsekc/SkrytkaESP

 

Wydział Planowania Przestrzennego

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść

pok. nr: 9, 13, 14, 16, 18 (parter)

Informacja ogólna: 22 484 23 99

Imię i nazwisko – stanowiskoNr telefonuNr pokoju
Ewa Klimkowska-Sul – kierownik 22 484 23 90 9
Elżbieta Bartoszewska – zastępca kierownika 22 484 23 91 9
Piotr Wojdyna – podinspektor 22 484 23 92 13
Agata Jędra – podinspektor 22 484 23 92 13
Bożenna Hendel – inspektor 22 484 23 93 16
Katarzyna Jaszczuk – podinspektor 22 484 23 94 16
Agnieszka Stosio – podinspektor 22 484 23 95 14
Małgorzata Andrzejak – inspektor 22 484 23 96 14
Agata Pudełko – główny specjalista 22 484 23 97 18
Hanna Przybysz – inspektor 22 484 23 98 18


Do zakresu działania Wydziału  Planowania Przestrzennego należy:

  1. prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących wydawania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, o warunkach zabudowy oraz lokalizacji celu publicznego zgodnie z właściwymi przepisami;
  2. prowadzenie spraw związanych z zagospodarowaniem przestrzennym, a w tym  w szczególności:
    a) przygotowywanie wszelkich dokumentów niezbędnych do opracowania projektów planów zagospodarowania przestrzennego,
    b) nadzorowanie sporządzania projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
    c) udostępnianie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego do publicznego wglądu i popularyzacja ich treści,
    d) uzgadnianie projektów planów miejscowych ze wskazanymi  organami administracji państwowej oraz innymi instytucjami,
    e) dokonywanie okresowej oceny skutków zmian w zagospodarowaniu przestrzennym wynikającym z realizacji planu miejscowego i oceny aktualności tego planu,
    f) wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
    g) wydawanie wypisów i wyrysów ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania terenu,
    h) wydawanie zaświadczeń o braku planu zagospodarowania przestrzennego,
    i) prowadzenie rejestru wydanych decyzji,
    j) prowadzenie rejestru wydanych postanowień,'
    k) prowadzenie rejestru wykazu danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie;
  3. współpraca z innymi wydziałami urzędu w zakresie realizacji ich zadań określonych regulaminem, w części wkraczającej w zakres urbanistyki, planowania przestrzennego, ochrony zabytków i dóbr kultury, a w szczególności:
    a) przygotowywanie opinii dotyczących zgodności projektowanego podziału działki z ustaleniami obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania,
    b) przygotowywanie opinii podziałowych w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
    c) opiniowanie wyznaczonych linii rozgraniczających zaprojektowanych dróg pod względem zgodności z planami zagospodarowania przestrzennego,
    d) inne zadania z zakresu wymienionych dziedzin działalności gminy, zlecone przez Burmistrza.
  4. prowadzenie spraw związanych z ewidencją zabytków nieruchomych.

Tag

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij