Urząd Miasta i Gminy
Konstancin-Jeziorna
ul. Piaseczyńska 77
05-520 Konstancin-Jeziorna

Numery telefonów:

22 484 23 00 - centrala
22 484 23 10 - sekretariat
22 484 23 05 - kancelaria
Fax: 22 484 23 19
e-mail: urzad@konstancinjeziorna.pl


Adres elektronicznej skrzynki podawczej gminy
na
platformie ePUAP: /4576mqsekc/SkrytkaESP

 

Burmistrz Gminy

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść

Burmistrz Gminy Konstancin-Jeziorna - Kazimierz Jańczuk


Sekretariat, pok. nr  82 (I piętro)
: tel. 22 484 23 10

Burmistrz przyjmuje interesantów w poniedziałki
w godz. 13.00-17.00. 

Zapisy interesantów do Burmistrza Gminy Konstancin-Jeziorna:


Osoby zapisujące się na spotkanie z burmistrzem prosimy o podanie: imienia i nazwiska, jakiej konkretnej sprawy będzie dotyczyć rozmowa, numeru telefonu kontaktowego.

Do zakresu zadań Burmistrza Gminy należy przede wszystkim:

  1. kierowanie urzędem;
  2. reprezentowanie gminy;
  3. przedkładanie Radzie Miejskiej projektów uchwał, w tym uchwały budżetowej;
  4. wydawanie decyzji w sprawach indywidualnych z zakresu administracji publicznej;
  5. podejmowanie decyzji majątkowych, dotyczących zwykłego zarządu mieniem gminy w granicach udzielonego upoważnienia, w tym podpisywanie umów i zaciąganie zobowiązań;
  6. podejmowanie niemajątkowych decyzji związanych z prowadzeniem bieżącej działalności gminy oraz podpisywanie pism i dokumentów kierowanych do osób prawnych i fizycznych;
  7. nadzorowanie realizacji zadań zleconych;
  8. upoważnianie pracowników urzędu do podejmowania w imieniu Burmistrza decyzji, o których mowa w pkt 4;
  9. nawiązywanie, zmiana i rozwiązywanie stosunku pracy z pracownikami Urzędu oraz kierownikami jednostek organizacyjnych gminy;
  10. wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego i kierownika zakładu pracy w stosunku do pracowników urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych gminy - nie zastrzeżonych do kompetencji innych organów;
  11. zatwierdzanie zakresów czynności i odpowiedzialności pracowników urzędu;
  12. dokonywanie ocen kwalifikacyjnych pracowników zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych;
  13. rozstrzyganie sporów kompetencyjnych pomiędzy komórkami organizacyjnymi Urzędu i jednostkami organizacyjnymi gminy;
  14. wykonywanie zadań szefa obrony cywilnej gminy:
    • kierowanie wykonywaniem zadań obronnych,
    • kierowanie wykonywaniem zadań z zakresu zarządzania kryzysowego.
  15. organizowanie akcji ratowniczych w przypadku klęsk żywiołowych i katastrof;
  16. informowanie Sejmiku Samorządowego Województwa Mazowieckiego i Wojewody Mazowieckiego o zamiarze przystąpienia Gminy do związku komunalnego;
  17. przedkładanie Wojewodzie w terminie 7 dni podjętych uchwał Rady Miejskiej;
  18. przedkładanie Wojewodzie aktów ustanawiających przepisy porządkowe w terminie 2 dni od ich ustanowienia;
  19. przedkładanie Regionalnej Izbie Obrachunkowej uchwały budżetowej, uchwały w sprawie absolutorium oraz innych uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń burmistrza objętych zakresem nadzoru Regionalnej Izby Obrachunkowej w terminie 7 dni od dnia ich podjęcia;
  20. współpraca z Samorządem Województwa Mazowieckiego, Samorządem Powiatowym, samorządami gmin oraz organami administracji rządowej;
  21. składanie Radzie Miejskiej okresowych sprawozdań z realizacji zadań należących do kompetencji burmistrza;
  22. nadzorowanie:
    • Wydziału Finansowego,
    • Wydziału Planowania Przestrzennego,
    • Wydziału Promocji i Współpracy Zagranicznej,
    • Biura Prawnego,
    • Biura Zarządzania Kryzysowego,
    • Biura Zamówień Publicznych,
    • Wieloosobowego Stanowiska ds. Kadr,
    • Audytora Wewnętrznego,
    • Straży Miejskiej,
    • gminnego podmiotu leczniczego.
  23. sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad:
    • Zastępcami Burmistrza,
    • Sekretarzem,
    • Skarbnikiem.
  24. koordynacja przygotowań i realizacji budżetu gminy;
  25. współpraca z komitetami społecznymi;
  26. współpraca z organizacjami kombatanckimi oraz innymi organizacjami społecznymi, kulturalnymi i młodzieżowymi;
  27. współpraca z organizacjami zajmującymi się sportem i kulturą fizyczną na terenie gminy;
  28. współpraca z policją;
  29. tworzenie referatów w ramach istniejących wydziałów zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem urzędu;
  30. zatwierdzenie struktury i podziału obowiązków w wydziałach, biurach, referatach, zespołach i samodzielnych stanowiskach.

 

Tag

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij