Zarządzenie nr 111/VIII/2022
Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna
ul. Piaseczyńska 77, 05-520 Konstancin-Jeziorna
urzad@konstancinjeziorna.pl
ePUAP: /4576mqsekc/SkrytkaESP
Numery telefonów:
Biuro Obsługi Mieszkańców przyjmuje interesantów:
Burmistrz Gminy Konstancin-Jeziorna ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze: Sekretarz Gminy K.210.27.2024 Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1
Na podstawie art. 24i ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r., poz. 609) dokonano wyłączenia części treści oświadczeń majątkowych dotyczących adresu zamieszkania składającego oświadczenie oraz miejsca położenia nieruchomości (część B oświadczenia). Wyłączenia jawności dokonał Katarzyna Ruszkowska, inspektor w...
Burmistrz Gminy Konstancin-Jeziorna ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze: Sekretarz Gminy K.210.9.2024 Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1
Burmistrz Gminy Konstancin-Jeziorna ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze: Sekretarz Gminy K.210.70.2023 Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1
Na podstawie art. 24i ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2018 r., poz. 994) dokonano wyłączenia części treści oświadczeń majątkowych dotyczących adresu zamieszkania składającego oświadczenie oraz miejsca położenia nieruchomości (część B oświadczenia). Wyłączenia jawności dokonał Patryk Siepsiak, kierownik Biura...
Na podstawie art. 24i ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r., poz. 713) dokonano wyłączenia części treści oświadczeń majątkowych dotyczących adresu zamieszkania składającego oświadczenie oraz miejsca położenia nieruchomości (część B oświadczenia). Wyłączenia jawności dokonali: Patryk Siepsiak, kierownik...
Sekretarz Gminy Konstancin-Jeziorna – Honorata Tarnowska Pok. nr 83 (1. piętro) Tel. 22 484 23 14 Sekretarz organizuje pracę urzędu, zapewnia jego sprawne funkcjonowanie i odpowiednie warunki działania. Do zadań sekretarza należy w szczególności: przygotowywanie projektów regulaminów, ich zmian oraz innych aktów...