Wymagane dokumenty:
  1. wniosek - do pobrania poniżej.
  2. pełnomocnictwo lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa oraz potwierdzenie wniesienia opłaty skarbowej od pełnomocnictwa w wysokości 17,00 zł (w przypadku składania wniosku przez pełnomocnika).


Zapłaty opłaty skarbowej dokonuje się na rachunek:

Gminy Konstancin-Jeziorna
ul. Piaseczyńska 77, 05-520 Konstancin-Jeziorna

10 8002 0004 0200 1111 2002 0060 z podaniem tytułu opłaty.

Wnioskodawca może również wnieść ww. opłatę w siedzibie Gminy w Biurze Obsługi Mieszkańców (hol główny) za pośrednictwem terminala płatniczego.

Podstawa prawna:

  • Zgodnie z art. 217 par. 2 pkt 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 256);
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2020r. poz. 1546 ze zm)
  • Ustawa z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych ( Dz.U. z 2020r. poz. 470 ze zm.)
  • Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2018r. poz. 1202, 1276, 1496, 1669, 2245, z 2019r. poz. 51 ze zm.)

Opłaty:

Opłata skarbowa od zaświadczenia w wysokości 17 zł,
Opłata skarbowa za złożenie pełnomocnictwa w wysokości 17 zł,

Termin załatwienia sprawy:

Bez zbędnej zwłoki do 7 dni od dnia wszczęcia postępowania (zgodnie z KPA)

Miejsce złożenia dokumentów:

Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna
ul. Piaseczyńska 77; 05-520 Konstancin-Jeziorna
kancelaria - Biuro Obsługi Mieszkańców (hol główny)

Osoba do kontaktów:

Michał Polakowski - podinspektor, nr tel. 22 484 23 64 lub 22 484 23 60



Załączniki:

Wniosek o wydanie zaświadczenia o dostępie do drogi publicznej