Wymagane dokumenty:

  • wniosek – dostępny do pobrania poniżej lub w siedzibie Urzędu,

  • dowód uiszczenia opłaty skarbowej,

  • pełnomocnictwo lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa oraz potwierdzenie wniesienia opłaty skarbowej od pełnomocnictwa w wysokości 17 zł (w przypadku składania wniosku przez pełnomocnika).

Zapłaty opłaty skarbowej dokonuje się na rachunek Gminy Konstancin-Jeziorna nr: 10 8002 0004 0200 1111 2002 0060 z podaniem tytułu opłaty: „opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia o rewitalizacji”

Wnioskodawca może również wnieść ww. opłatę w siedzibie Gminy w Biurze Obsługi Mieszkańców (hol główny) za pośrednictwem terminala płatniczego.

 

Opłaty:

Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia wynosi 17 złotych.

 

Termin załatwienia sprawy:

W przypadku złożenia przez wnioskodawcę kompletu dokumentów, zaświadczenie zostanie wydane nie później niż w ciągu 7 dni od dnia złożenia wniosku.

 

Miejsce złożenia dokumentów:

w formie papierowej:

Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna

ul. Piaseczyńska 77

05-520 Konstancin-Jeziorna

kancelaria - Biuro Obsługi Mieszkańców (hol główny)

w formie elektronicznej:

za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej na platformie ePUAP: /4576mqsekc/SkrytkaESP ,

 

Doręczenie:

Dokument należy odebrać po wcześniejszym kontakcie telefonicznym z Wydziałem Planowania Przestrzennego. Po całkowitym uiszczeniu wymaganej opłaty istnieje możliwość przesłania pocztą tradycyjną.

 

Podstawa prawna:

Art. 217 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego  Ustawa z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji



Załączniki:

Wniosek o wydanie zaświadczenia o rewitalizacji