[start]pok. nr: 82 (1. piętro)[koniec]

Imię i nazwisko – stanowiskoNr telefonuNr pokoju
Aneta Gierazińska – inspektor   82

Do zakresu Sekretariatu Burmistrza należy wykonywanie następujących zadań:

  1. przyjmowanie i dystrybuowanie korespondencji kierowanej do burmistrza, zastępców burmistrza i sekretarza gminy;
  2. gromadzenie i przygotowywanie materiałów dla burmistrza i zastępców burmistrza;
  3. przyjmowanie i obsługa interesantów (z zewnątrz i z wewnątrz urzędu);
  4. redagowanie pism i poleceń służbowych wydanych przez burmistrza, zastępców burmistrza i sekretarza gminy;
  5. prowadzenie rejestru pism i spraw burmistrza, zastępcy burmistrza i sekretarza gminy;
  6. prowadzenie ewidencji zarządzeń, decyzji i postanowień burmistrza oraz przekazywanie ich do realizacji;
  7. sporządzanie informacji i sprawozdań z pracy burmistrza;
  8. protokołowanie posiedzeń kierownictwa urzędu i zebrań organizowanych przez burmistrza;
  9. obsługa elektronicznego obiegu dokumentów burmistrza, zastępców burmistrza i sekretarza gminy w zakresie załatwianych przez nich spraw;
  10. przygotowywanie i obsługiwanie narad oraz spotkań służbowych organizowanych przez burmistrza;
  11. prowadzenie terminarza spotkań burmistrza i zastępców burmistrza;
  12. zaopatrywanie sekretariatu w materiały biurowe;
  13. zaopatrywanie sekretariatu w artykuły spożywcze;
  14. odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów;
  15. odbieranie i wysyłanie faksów, e-maili;
  16. dbanie o estetykę wnętrza sekretariatu i gabinetów.