[start]pok. nr 107 (I piętro)[koniec]

Imię i nazwisko – stanowiskoNr telefonuNr pokoju
Renata Skonieczna – kierownik 22 484 24 80 105
Ewelina Łukasiuk – inspektor 22 484 24 81 105
Tomasz Kotowski – podinspektor 22 484 24 81 105

Do zadań Biura Zamówień Publicznych należą sprawy związane z prowadzeniem postępowań o zamówienie publiczne, a w szczególności:
  1. opracowywanie projektów regulaminów i innych przepisów wewnętrznych dotyczących zamówień publicznych uwzględniających specyfikę urzędu oraz zmieniający się stan prawny;
  2. opracowywanie wzorów dokumentacji przetargowej;
  3. prowadzenie rejestru postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
  4. sporządzanie sprawozdań rocznych;
  5. współpraca z Biurem Prawnym w zakresie prawa zamówień publicznych;
  6. dbałość o staranne przestrzeganie prawa we wszystkich procedurach dotyczących zamówień publicznych dokonywanych przez gminę;
  7. opiniowanie wszelkich czynności podejmowanych przez wydziały w trakcie przygotowywania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
  8. opiniowanie wszelkich dokumentów przygotowywanych przez wydziały w trakcie przygotowywania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
  9. sporządzanie dokumentów w trakcie prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
  10. uzgadnianie z wydziałami wyboru trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
  11. udział w komisjach przetargowych;
  12. ogłaszanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz regulacjami wewnętrznymi;
  13. reprezentowanie gminy wraz z przedstawicielem komórki wnioskującej o udzielenie zamówienia w trakcie postępowania odwoławczego.