Wydział Finansowy - pok. nr: [start]100, 102, 104, 106, 108 (I piętro)[koniec]

Imię i nazwisko – stanowiskoNr telefonuNr pokoju
Katarzyna Żuber – kierownik 22 484 23 40 100
Joanna Hendel – główny specjalista 22 484 23 41 102
Aneta Czaplińska – inspektor 22 484 23 42 104
Iwona Korytek – główny specjalista 22 484 23 43 104
  22 484 23 44 106
Renata Piechota – główny specjalista 22 484 23 45 106
Alicja Kozłowska – inspektor 22 484 23 46 108
  22 484 23 47 108

 


Do zakresu działania Wydziału Finansowego należy prowadzenie spraw finansowych Gminy, a w szczególności:

  1. współpraca przy opracowaniu projektu budżetu gminy oraz projektu Wieloletniej Prognozy Finansowej,
  2. współpraca przy opracowaniu informacji o przebiegu wykonania budżetu za I półrocze oraz sprawozdania rocznego z wykonania budżetu gminy, informowanie komórek organizacyjnych urzędu i gminnych jednostek organizacyjnych o kwotach dochodów i wydatków zaplanowanych w projekcie budżetu i uchwalonym budżecie,
  3. opracowywanie planów finansowych oraz prowadzenie ewidencji zmian w budżecie,
  4. dokonywanie spłat rat pożyczek, kredytów lub wyemitowanych obligacji komunalnych wraz z naliczonymi odsetkami,
  5. bieżąca analiza realizacji dochodów i wydatków budżetowych,
  6. prowadzenie ksiąg rachunkowych urzędu i organu,
  7. prowadzenie ewidencji dochodów gminy i dochodów niepodatkowych urzędu,
  8. prowadzenie ewidencji wydatków Urzędu,
  9. kontrola formalno-rachunkowa wydatków urzędu oraz ich zgodności z planem finansowym,
  10. dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z zakładowym planem kont,
  11. prowadzenie ewidencji księgowej środków trwałych na podstawie dokumentów przekazanych z właściwych komórek organizacyjnych urzędu,
  12. organizowanie i kontrolowanie prawidłowego obiegu dokumentów księgowych,
  13. przyjmowania jednostkowych i zbiorczych sprawozdań budżetowych i finansowych z gminnych jednostek organizacyjnych,
  14. sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych urzędu i organu,
  15. sporządzanie zbiorczych sprawozdań budżetowych i finansowych gminy,
  16. sporządzanie przelewów bankowych oraz prowadzenie wewnętrznej kasy urzędu,
  17. prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem podatku VAT,
  18. współpraca przy rozliczaniu zadań inwestycyjnych,
  19. prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania,
  20. rozliczanie inwentaryzacji,
  21. prowadzenie spraw płacowych pracowników urzędu,
  22. współpraca z regionalną izbą obrachunkową, izbami i urzędami skarbowymi, zakładem ubezpieczeń społecznych oraz bankami.