[start]pok. nr: 85, 88, 92, 93, 94, 95 (I piętro)[koniec]

Imię i nazwisko – stanowiskoNr telefonuNr pokoju
Andrzej Trębicki – kierownik 22 484 24 00 94
Janusz Kołodziejczak – zastępca kierownika 22 484 24 01 95
Hanna Brylska – inspektor 22 484 24 02 95
Jan Górzkowski – inspektor 22 484 24 03 85
Krzysztof Pawlicki – główny specjalista 22 484 24 05 88
Iwona Mierzejewska – inspektor 22 484 24 06 88
Marzenna Trocińska – inspektor 22 484 24 08 92
Joanna Micińska – główny specjalista 22 484 24 09 93


Do zakresu działania i kompetencji Wydziału Inwestycji i Remontów należą sprawy związane z przygotowaniem, realizacją i odbiorem inwestycji oraz remontów, a w szczególności:
  1. opracowywanie rzeczowo-finansowych planów inwestycyjnych, w uzgodnieniu z burmistrzem;
  2. realizacja zatwierdzonego planu inwestycyjnego, a w tym:
    a) opracowywanie dokumentów i materiałów niezbędnych do rozpoczęcia inwestycji;
    b) przygotowywanie umów dotyczących wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej; wykonawstwa robót i zastępstwa inwestorskiego;
    c) przygotowywanie założeń i programów funkcjonalno-użytkowych wraz z kosztorysami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w tym także dla przeprowadzanych postępowań przetargowych oraz uczestnictwo w tych postępowaniach;
    d) udział w naradach technicznych w trakcie uzgadniania i wykonywania dokumentacji;
    e) przygotowywanie dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę;
    f) zapewnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji gminnych;
    g) z chwilą wejścia wykonawcy na budowę uczestnictwo w spotkaniach i naradach koordynacyjnych dotyczących realizacji inwestycji;
    h) koordynacja postępu robót z możliwościami finansowymi gminy;
    i) bieżące kontrolowanie i rozliczanie prowadzonych inwestycji;
    j) odbiór techniczny i rozliczanie zakończonych inwestycji;
    k) przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania pozwolenia na użytkowanie;
    l) przekazywanie zakończonych inwestycji na podstawie odpowiednich dokumentów Wydziałowi Finansowemu w celu przyjęcia ich na majątek gminy;
    ł) przekazywanie zakończonych inwestycji wyznaczonym jednostkom do eksploatacji;
  3. prowadzenie zadań infrastrukturalnych przy udziale finansowym mieszkańców w zakresie: inicjowania, rejestracji i organizacji zadań inwestycyjnych;
  4. inicjowanie i przygotowywanie inwestycji wspólnych oraz ustalanie propozycji partycypacji w kosztach wspólnych przedsięwzięć inwestycyjnych gminy z innymi podmiotami;
  5. pomoc w przygotowywaniu i składaniu wniosków o udzielenie pożyczek preferencyjnych lub dotacji na inwestycje gminne;
  6. współdziałanie i pomoc w uzgadnianiu dokumentacji projektowych przedkładanych przez inwestorów zewnętrznych w zakresie:
    a) dokumentacji dotyczących inwestycji w pasie dróg gminnych oraz innych inwestycji prowadzonych na terenach należących do gminy;
    b) stałej i czasowej organizacji ruchu.