[start]pok. nr: 47, 48, 49, 50 (parter)[koniec]

Imię i nazwisko – stanowiskoNr telefonuNr pokoju
Krzysztof Kasperec – kierownik 22 484 23 80 49
Jacek Zieliński  – zastępca kierownika 22 484 23 81 48
Anna Marszał – inspektor 22 484 23 85 48
Katarzyna Boguta – inspektor 22 484 23 84 50
Katarzyna Gwizdoń – inspektor 22 484 23 83 50
Marta Pilch – inspektor 22 484 23 82 47
Natalia Gębura-Cwyl – główny specjalista 22 484 23 86 47
 

Do zakresu działania Wydziału Gospodarki Nieruchomościami należy:

  1. prowadzenie rejestru zasobów gruntów na cele budowlane;
  2. prowadzenie spraw dotyczących korzystania z prawa pierwokupu;
  3. prowadzenie spraw związanych z gospodarką gruntami stanowiącymi własność gminy;
  4. prowadzenie spraw związanych z regulowaniem stanu prawnego nieruchomości będących w użytkowaniu gminy;
  5. wypłacanie odszkodowań za przejmowane grunty wydzielone pod budowę ulic i dróg;
  6. przygotowywanie opracowań geodezyjnych oraz projektów podziałów nieruchomości gminnych;
  7. prowadzenie spraw związanych z nazewnictwem ulic i placów oraz nadawanie nieruchomościom numerów porządkowych;
  8. analiza statutów spółek wspólnot gruntowych oraz zmian do statutów;
  9. składanie wniosków w sprawie tworzenia przymusowej spółki wspólnoty, nadawania jej statutu, wyznaczenia organów spółki i ustalenia wynagrodzenia dla osób nie będących członkami spółki, które zostały wyznaczone do organów spółki;
  10. składanie wniosków w sprawie wyrażenia zgody na zbycie, zamianę lub przeznaczenie na cele publiczne lub społeczne gruntów wspólnot gruntowych oraz zaciąganie pożyczek pieniężnych przez spółkę;
  11. składanie wniosków w sprawie zatwierdzenia aktu zbycia udziału we wspólnocie;
  12. wydawanie dokumentów administracyjnych dotyczących podziałów i rozgraniczeń na terenie gminy;
  13. prowadzenie dokumentacji administracyjno-prawnej związanej z wydzierżawieniem gruntów komunalnych;
  14. prowadzenie spraw związanych z przekształceniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności;
  15. prowadzenie spraw związanych z opłatą urbanistyczną;
  16. prowadzenie spraw związanych z opłatą adiacencką;
  17. prowadzenie spraw z zakresu użytkowania wieczystego;
  18. prowadzenie spraw związanych z regulacja stanów prawnych dróg i ulic;
  19. prowadzenie spraw związanych z przejętym lub przejmowanym na rzecz gminy mieniem od osób prawnych i fizycznych.