Urząd Miasta i Gminy
Konstancin-Jeziorna
ul. Piaseczyńska 77
05-520 Konstancin-Jeziorna

Numery telefonów:

22 484 23 00 – centrala
22 484 23 10 – sekretariat
22 484 23 05 – kancelaria
Fax: 22 484 23 19
e-mail: urzad@konstancinjeziorna.pl


Adres elektronicznej skrzynki podawczej gminy
na
platformie ePUAP: /4576mqsekc/SkrytkaESP

 

Inspektor w Kancelarii - umowa na zastępstwo (1 etat)

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Szczegóły

stanowisko Inspektor w Kancelarii - umowa na zastępstwo (1 etat)

miejsce pracy Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna

termin składania ofert

miejsce składania ofert Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna (ul. Piaseczyńska 77)

Treść

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  • prowadzenie  codziennej  ewidencji korespondencji wychodzącej i przychodzącej do urzędu,
  • przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej w zakresie obiegu dokumentów, przyjmowania i wysyłki korespondencji,
  • wydawanie ujednoliconych druków i formularzy niezbędnych do załatwienia sprawy oraz udzielanie pomocy przy ich wypełnianiu,
  • przyjmowanie dokumentów składanych przez interesantów do Urzędu Miasta i Gminy, sprawdzanie ich kompletności oraz wydawanie potwierdzeń złożenia pisma,
  • skanowanie i rejestrowanie korespondencji w elektronicznym programie obiegu dokumentów,
  • udzielanie interesantom informacji na temat sposobu załatwiania spraw w Urzędzie,
  • umożliwienie dokonywania opłat kartą płatniczą i telefonem komórkowym przez interesantów UMiG,
  • prowadzenie terminarza spotkań Burmistrza i Zastępców Burmistrza z mieszkańcami,
  • rozdzielanie korespondencji jednostkom organizacyjnym wg. ustalonego rozdzielnika,
  • organizowanie ekspedycji i reklamacjami przesyłek oraz prowadzenia postępowania związanego z zawarciem umowy na świadczenie usług pocztowych,
  • powielanie pism i materiałów na potrzeby urzędu,
  • obsługa poczty elektronicznej Urzędu – adresy: kancelaria i urząd (rejestracja w systemie EZD i przekazywanie  e-maili do wydziałów merytorycznych),
  • prowadzenie ewidencji osób udających się do Burmistrza, Zastępców Burmistrza i innych pracowników UMiG oraz wydawanie ww. osobom  „identyfikatora gościa”,
  • obsługa infolinii Urzędu,
  • pomoc osobom niepełnosprawnym w załatwianiu spraw, w tym obsługa systemu wideotłumacza,
  • udział w organizacji wyborów samorządowych, parlamentarnych, prezydenckich, referendów i wyboru ławników sądów powszechnych.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe i minimum 3-letni staż pracy.

Życiorys i list motywacyjny prosimy składać w Kancelarii UMiG Konstancin-Jeziorna, w godzinach: poniedziałek od godziny 09:00 do 17:00, wtorek-piątek od 08:00 do 16:00 lub drogą elektroniczną na adres: kadry@konstancinjeziorna.pl do dnia 08.02.2019 r. (liczy się data wpływu do Urzędu).

Tag

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij