a:48:{s:4:"name";s:15:"Burmistrz Gminy";s:8:"position";i:10000;s:7:"listing";s:3:"yes";s:15:"entityProviding";N;s:9:"createdBy";s:0:"";s:11:"createdDate";s:10:"2018-12-13";s:18:"responsibleContent";s:15:"Patryk Siepsiak";s:10:"accessible";s:3:"yes";s:14:"seoDescription";N;s:11:"seoKeywords";N;s:9:"seoRobots";s:3:"yes";s:9:"startShow";N;s:13:"startShowTime";N;s:8:"stopShow";N;s:12:"stopShowTime";N;s:8:"moveDate";N;s:8:"moveTime";N;s:10:"moveParent";N;s:7:"content";s:5677:"

Burmistrz Gminy Konstancin-Jeziorna - Kazimierz Jańczuk


Sekretariat, pok. nr  82 (I piętro)
: tel. 22 484 23 10

Burmistrz przyjmuje interesantów w poniedziałki
w godz. 13.00-17.00. 

Zapisy interesantów do Burmistrza Gminy Konstancin-Jeziorna:





Osoby zapisujące się na spotkanie z burmistrzem prosimy o podanie: imienia i nazwiska, jakiej konkretnej sprawy będzie dotyczyć rozmowa, numeru telefonu kontaktowego.

Do zakresu zadań Burmistrza Gminy należy przede wszystkim:

  1. kierowanie urzędem;
  2. reprezentowanie gminy;
  3. przedkładanie Radzie Miejskiej projektów uchwał, w tym uchwały budżetowej;
  4. wydawanie decyzji w sprawach indywidualnych z zakresu administracji publicznej;
  5. podejmowanie decyzji majątkowych, dotyczących zwykłego zarządu mieniem gminy w granicach udzielonego upoważnienia, w tym podpisywanie umów i zaciąganie zobowiązań;
  6. podejmowanie niemajątkowych decyzji związanych z prowadzeniem bieżącej działalności gminy oraz podpisywanie pism i dokumentów kierowanych do osób prawnych i fizycznych;
  7. nadzorowanie realizacji zadań zleconych;
  8. upoważnianie pracowników urzędu do podejmowania w imieniu Burmistrza decyzji, o których mowa w pkt 4;
  9. nawiązywanie, zmiana i rozwiązywanie stosunku pracy z pracownikami Urzędu oraz kierownikami jednostek organizacyjnych gminy;
  10. wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego i kierownika zakładu pracy w stosunku do pracowników urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych gminy - nie zastrzeżonych do kompetencji innych organów;
  11. zatwierdzanie zakresów czynności i odpowiedzialności pracowników urzędu;
  12. dokonywanie ocen kwalifikacyjnych pracowników zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych;
  13. rozstrzyganie sporów kompetencyjnych pomiędzy komórkami organizacyjnymi Urzędu i jednostkami organizacyjnymi gminy;
  14. wykonywanie zadań szefa obrony cywilnej gminy:
    • kierowanie wykonywaniem zadań obronnych,
    • kierowanie wykonywaniem zadań z zakresu zarządzania kryzysowego.
  15. organizowanie akcji ratowniczych w przypadku klęsk żywiołowych i katastrof;
  16. informowanie Sejmiku Samorządowego Województwa Mazowieckiego i Wojewody Mazowieckiego o zamiarze przystąpienia Gminy do związku komunalnego;
  17. przedkładanie Wojewodzie w terminie 7 dni podjętych uchwał Rady Miejskiej;
  18. przedkładanie Wojewodzie aktów ustanawiających przepisy porządkowe w terminie 2 dni od ich ustanowienia;
  19. przedkładanie Regionalnej Izbie Obrachunkowej uchwały budżetowej, uchwały w sprawie absolutorium oraz innych uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń burmistrza objętych zakresem nadzoru Regionalnej Izby Obrachunkowej w terminie 7 dni od dnia ich podjęcia;
  20. współpraca z Samorządem Województwa Mazowieckiego, Samorządem Powiatowym, samorządami gmin oraz organami administracji rządowej;
  21. składanie Radzie Miejskiej okresowych sprawozdań z realizacji zadań należących do kompetencji burmistrza;
  22. nadzorowanie:
    • Wydziału Finansowego,
    • Wydziału Planowania Przestrzennego,
    • Wydziału Promocji i Współpracy Zagranicznej,
    • Biura Prawnego,
    • Biura Zarządzania Kryzysowego,
    • Biura Zamówień Publicznych,
    • Wieloosobowego Stanowiska ds. Kadr,
    • Audytora Wewnętrznego,
    • Straży Miejskiej,
    • gminnego podmiotu leczniczego.
  23. sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad:
    • Zastępcami Burmistrza,
    • Sekretarzem,
    • Skarbnikiem.
  24. koordynacja przygotowań i realizacji budżetu gminy;
  25. współpraca z komitetami społecznymi;
  26. współpraca z organizacjami kombatanckimi oraz innymi organizacjami społecznymi, kulturalnymi i młodzieżowymi;
  27. współpraca z organizacjami zajmującymi się sportem i kulturą fizyczną na terenie gminy;
  28. współpraca z policją;
  29. tworzenie referatów w ramach istniejących wydziałów zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem urzędu;
  30. zatwierdzenie struktury i podziału obowiązków w wydziałach, biurach, referatach, zespołach i samodzielnych stanowiskach.

 

";s:13:"accessibleYes";s:3:"yes";s:20:"moveDeleteCategories";N;s:14:"moveDeleteNews";N;s:3:"www";N;s:7:"wwwOpen";N;s:7:"addDate";s:18:"2019-1-04 15:34:39";s:8:"editDate";s:18:"2019-1-04 15:34:39";s:6:"editBy";s:2:"10";s:10:"editorName";s:6:"Patryk";s:13:"editorSurname";s:8:"Siepsiak";s:4:"tags";a:3:{i:0;s:9:"burmistrz";i:1;s:3:"bip";i:2;s:11:"kompetencje";}s:7:"banners";N;s:9:"frontpage";a:2:{s:16:"contentFrontpage";s:0:"";s:8:"position";s:0:"";}s:15:"interpellations";a:5:{s:7:"type_id";s:2:"-1";s:6:"number";s:0:"";s:9:"regarding";s:0:"";s:7:"term_id";s:2:"-1";s:14:"interpellation";s:0:"";}s:3:"rss";N;s:4:"sios";a:19:{s:6:"number";s:6:"1/2019";s:7:"kind_id";s:2:"-1";s:12:"documentName";s:0:"";s:5:"range";s:0:"";s:4:"area";s:6:"Obszar";s:8:"signcase";s:0:"";s:9:"createdBy";s:0:"";s:11:"createdDate";s:0:"";s:8:"approved";s:0:"";s:12:"approvedDate";s:0:"";s:8:"place_id";s:2:"-1";s:3:"url";s:0:"";s:5:"final";s:0:"";s:16:"finalDescription";s:0:"";s:10:"numbers_id";a:1:{i:0;s:0:"";}s:4:"urls";a:1:{i:0;s:0:"";}s:8:"listDate";s:0:"";s:12:"reservations";s:0:"";s:5:"notes";s:0:"";}s:16:"competitionsCare";a:4:{s:7:"subject";s:0:"";s:8:"signcase";s:0:"";s:8:"deadline";s:0:"";s:12:"deadlineTime";s:0:"";}s:12:"recruitments";a:10:{s:8:"position";s:0:"";s:9:"workplace";s:0:"";s:8:"deadline";s:0:"";s:12:"deadlineTime";s:0:"";s:5:"place";s:0:"";s:9:"completed";s:1:"0";s:13:"completedType";s:1:"0";s:7:"persons";a:1:{i:1;a:2:{s:4:"name";s:16:"Imię i nazwisko";s:4:"home";s:13:"Miejscowość";}}s:8:"canceled";s:1:"0";s:6:"result";s:0:"";}s:7:"notices";a:4:{s:8:"signcase";s:0:"";s:10:"lettersign";s:0:"";s:7:"type_id";s:2:"-1";s:10:"expiration";s:0:"";}s:10:"ngosOffers";a:5:{s:7:"subject";s:0:"";s:8:"signcase";s:0:"";s:8:"deadline";s:0:"";s:12:"deadlineTime";s:0:"";s:9:"status_id";s:2:"-1";}s:6:"assets";a:2:{s:8:"identity";s:0:"";s:8:"group_id";s:2:"-1";}s:18:"competitionsOffers";a:6:{s:7:"subject";s:0:"";s:8:"signcase";s:0:"";s:11:"category_id";s:2:"-1";s:8:"deadline";s:0:"";s:12:"deadlineTime";s:0:"";s:9:"status_id";s:2:"-1";}s:7:"tenders";a:12:{s:12:"procedure_id";s:2:"-1";s:11:"contracting";s:0:"";s:5:"order";s:0:"";s:7:"orderNo";s:0:"";s:8:"value_id";s:2:"-1";s:5:"value";s:0:"";s:7:"kind_id";s:2:"-1";s:8:"deadline";s:0:"";s:12:"deadlineTime";s:0:"";s:5:"place";s:0:"";s:8:"canceled";s:1:"0";s:6:"result";s:0:"";}s:7:"estates";a:9:{s:7:"type_id";s:2:"-1";s:5:"order";s:0:"";s:7:"address";s:0:"";s:5:"price";s:0:"";s:7:"kind_id";s:2:"-1";s:8:"deadline";s:0:"";s:12:"deadlineTime";s:0:"";s:8:"canceled";s:1:"0";s:6:"result";s:0:"";}s:5:"cases";a:3:{s:4:"case";s:0:"";s:11:"category_id";s:2:"-1";s:7:"unit_id";s:2:"-1";}s:11:"resolutions";a:13:{s:12:"resolutionNo";s:0:"";s:17:"resolutionCreator";s:2:"-1";s:14:"resolutionDate";s:0:"";s:13:"regardingType";s:1:"0";s:15:"regardingChange";s:2:"-1";s:9:"regarding";s:0:"";s:7:"basedOn";s:0:"";s:18:"voivodshipsJournal";s:2:"-1";s:13:"voivodship_id";s:2:"-1";s:20:"voivodshipsJournalNo";s:0:"";s:15:"voivodshipsDate";s:0:"";s:5:"notes";s:0:"";s:9:"status_id";s:2:"-1";}s:9:"important";a:4:{s:9:"startShow";s:0:"";s:13:"startShowTime";s:0:"";s:8:"stopShow";s:0:"";s:12:"stopShowTime";s:0:"";}s:10:"ordinances";a:8:{s:11:"ordinanceNo";s:0:"";s:16:"ordinanceCreator";s:0:"";s:13:"ordinanceDate";s:0:"";s:9:"topicType";s:2:"-1";s:20:"topicOrdinanceChange";s:0:"";s:5:"topic";s:0:"";s:5:"notes";s:0:"";s:9:"status_id";s:2:"-1";}s:11:"attachments";a:1:{s:6:"access";s:1:"1";}}