W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta i Gminy
Konstancin-Jeziorna

ul. Piaseczyńska 77, 05-520 Konstancin-Jeziorna

Numery telefonów:

22 484 23 00 – centrala
22 484 23 05 – kancelaria
22 484 23 10 – sekretariat
urzad@konstancinjeziorna.pl

ePUAP: /4576mqsekc/SkrytkaESP

Biuro Obsługi Mieszkańca prowadzi obsługę interesantów:

  • w poniedziałki w godz. 9.00–17.00;
  • od wtorku do piątku w godz. 9.00–15.00.

Kancelaria

pok. nr 1 (parter)

Imię i nazwisko – stanowiskoNr telefonuNr pokoju
Anna Sarzała – Główny Specjalista 22 484 23 05 1
Katarzyna Ruszkowska – Główny Specjalista 22 484 23 06 1
Agnieszka Szczurowska – inspektor 22 484 23 07 1


Do zakresu Kancelarii należą sprawy:
  1. udzielanie pełnej informacji o:
    • strukturze organizacyjnej urzędu, jednostkach organizacyjnych gminy i jednostkach pomocniczych,
    • rodzaju, trybie, miejscu załatwianych spraw w urzędzie, w tym o stanie zaawansowania sprawy lub wskazywanie pracownika merytorycznego danego wydziału;
  2. wydawanie ujednoliconych druków i formularzy niezbędnych do załatwienia sprawy oraz udzielanie pomocy przy ich wypełnianiu;
  3. przyjmowanie dokumentów składanych przez interesantów do Urzędu Miasta i Gminy, sprawdzanie ich kompletności oraz wydanie potwierdzeń złożenia pisma;
  4. prowadzenie zapisów mieszkańców do burmistrza gminy i jego zastępców;
  5. obsługa infolinii urzędu;
  6. pomoc osobom niepełnosprawnym w załatwieniu spraw, w tym obsługa systemu wideotłumacza;
  7. przyjmowanie opłat kartą płatniczą i telefonem komórkowym przez interesantów UMiG;
  8. rejestracja korespondencji przychodzącej w elektronicznym systemie obiegu dokumentów;
  9. rejestrowanie ofert przetargowych wpływających do urzędu;
  10. rozdział korespondencji wraz ze wstępną dekretacją, przesyłek oraz dokumentów zewnętrznych na poszczególne komórki organizacyjne urzędu;
  11. rejestracja zewnętrznych dokumentów, o charakterze finansowych, w rejestrze faktur;
  12. rejestracja pism wyłączonych z systemu EZD w dzienniku korespondencyjnym, (np.: deklaracje śmieciowe; zaświadczenia o zameldowaniu; zwroty podpisanych zawartych umów z gminą; wystąpienia urzędów o nadesłanie aktów zgonu zmarłych dłużników; orzeczenia sądowe o rozwodach);
  13. wydawanie korespondencji i przesyłek pracownikom urzędu;
  14. segregacja i dystrybucja prasy i czasopism do odpowiednich komórek urzędu;
  15. obsługa poczty elektronicznej urzędu z adresów: kancelaria i urząd (rejestracja w systemie EZD i przekazywanie e-maili do wydziałów merytorycznych);
  16. realizacja czynności wynikających z umowy o świadczenie usług pocztowych;
  17. eksploatacja frankownicy i kontrola stanu konta na ww. urządzeniu, zlecanie okresowych przeglądów frankownicy i urządzeń z nią związanych (waga);
  18. prowadzenie rejestru obwieszczeń i ogłoszeń zewnętrznych w elektronicznym systemie;
  19. prowadzenie rejestru obwieszczeń wewnętrznych;
  20. przyjmowanie pism sądowych lub prokuratorskich w wypadku niemożności ich doręczenia adresatowi w jego miejscu zamieszkania (doręczenia zastępcze);
  21. obsługa głównej tablicy ogłoszeń;
  22. przyjmowanie i nadawanie faksów urzędowych;
  23. archiwizacja dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Tag

Powiadom znajomego