W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta i Gminy
Konstancin-Jeziorna

ul. Piaseczyńska 77, 05-520 Konstancin-Jeziorna

Numery telefonów:

22 484 23 00 – centrala
22 484 23 05 – kancelaria
22 484 23 10 – sekretariat
urzad@konstancinjeziorna.pl

ePUAP: /4576mqsekc/SkrytkaESP

Biuro Obsługi Mieszkańca prowadzi obsługę interesantów:

  • w poniedziałki w godz. 9.00–17.00;
  • od wtorku do piątku w godz. 9.00–15.00.

Biuro Zamówień Publicznych

pok. nr 105 (I piętro)

Imię i nazwisko – stanowiskoNr telefonuNr pokoju
Renata Skonieczna – kierownik 22 484 24 80 105
Tomasz Kotowski – podinspektor 22 484 24 81 105

Do zadań Biura Zamówień Publicznych należą sprawy związane z prowadzeniem postępowań o zamówienie publiczne, a w szczególności:
  1. opracowywanie projektów regulaminów i innych przepisów wewnętrznych dotyczących zamówień publicznych uwzględniających specyfikę urzędu oraz zmieniający się stan prawny;
  2. opracowywanie wzorów dokumentacji przetargowej;
  3. prowadzenie rejestru postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
  4. sporządzanie sprawozdań rocznych;
  5. współpraca z Biurem Prawnym w zakresie prawa zamówień publicznych;
  6. dbałość o staranne przestrzeganie prawa we wszystkich procedurach dotyczących zamówień publicznych dokonywanych przez gminę;
  7. opiniowanie wszelkich czynności podejmowanych przez wydziały w trakcie przygotowywania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
  8. opiniowanie wszelkich dokumentów przygotowywanych przez wydziały w trakcie przygotowywania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
  9. sporządzanie dokumentów w trakcie prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
  10. uzgadnianie z wydziałami wyboru trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
  11. udział w komisjach przetargowych;
  12. ogłaszanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz regulacjami wewnętrznymi;
  13. reprezentowanie gminy wraz z przedstawicielem komórki wnioskującej o udzielenie zamówienia w trakcie postępowania odwoławczego.

Powiadom znajomego