Urząd Miasta i Gminy
Konstancin-Jeziorna
ul. Piaseczyńska 77
05-520 Konstancin-Jeziorna

Numery telefonów:

22 484 23 00 - centrala
22 484 23 10 - sekretariat
22 484 23 05 - kancelaria
Fax: 22 484 23 19
e-mail: urzad@konstancinjeziorna.pl


Adres elektronicznej skrzynki podawczej gminy
na
platformie ePUAP: /4576mqsekc/SkrytkaESP

 

Wydział Administracyjno-Gospodarczy

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść

pok. nr: 17, 20, 21 (parter)

Pracownicy:

Ewa Szcześniak – kierownik

22 484 24 50

Agnieszka Domańska - inspektor

22 484 24 51

Anna Lukaszewicz - inspektor

22 484 24 52

Jacek Jabłoński - inspektor

22 484 24 53

Tomasz Gerłowicz - konserwator

22 484 24 54

 Portier:

 22 484 24 55



Do zakresu działania Wydziału Administracyjno-Gospodarczego należy:


  1. sprawowanie obsługi sekretarskiej burmistrza i zastępców burmistrza;
  2. udział w organizacji wyborów samorządowych, parlamentarnych, prezydenckich, referendów i wyboru ławników sądów powszechnych;
  3. prowadzenie spraw związanych ze szkoleniem i doskonaleniem zawodowym pracowników
  4. sprawowanie zarządu administracyjno-gospodarczego budynkami zajmowanymi przez urząd, w tym również zlecanie i nadzór nad wykonywaniem w nich bieżących prac remontowych;
  5. zapewnienie bezpieczeństwa przeciwpożarowego w budynkach zajmowanych przez urząd;
  6. zaopatrzenie materiałowo-techniczne Urzędu, gospodarka środkami rzeczowymi, ochrona mienia urzędu;
  7. prowadzenie ewidencji pieczęci służbowych używanych w Urzędzie Miasta i Gminy;
  8. ustalanie treści pieczęci służbowych, zamawianie oraz ich wydawanie i przyjmowanie zwrotów,
  9. prowadzenie archiwum zakładowego i archiwizowanie akt urzędu;
  10. przyjmowanie wniosków pracowników oraz emerytów UMiG o przyznanie świadczeń i pożyczek z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych i wyliczanie na tej podstawie wysokości przysługującego świadczenia;
  11. prowadzenie zbiorczej ewidencji przyznanych świadczeń z ZFŚS pracownikom oraz emerytom UMiG
  12. realizacja zadań z zakresu ochrony informacji niejawnych w uzgodnieniu z Pełnomocnikiem do Spraw Ochrony Informacji Niejawnych oraz spraw dotyczących tajemnicy służbowej o klauzuli zastrzeżone i o klauzuli poufne;
  13. nadzór nad pracownikami obsługi, w tym: kierowcą, sprzątaczkami, dozorcą;
  14. prowadzenie spraw związanych z eksploatacją i właściwym utrzymaniem służbowego samochodu osobowego.

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij