Urząd Miasta i Gminy
Konstancin-Jeziorna
ul. Piaseczyńska 77
05-520 Konstancin-Jeziorna

Numery telefonów:

22 484 23 00 – centrala
22 484 23 10 – sekretariat
22 484 23 05 – kancelaria
Fax: 22 484 23 19
e-mail: urzad@konstancinjeziorna.pl


Adres elektronicznej skrzynki podawczej gminy
na
platformie ePUAP: /4576mqsekc/SkrytkaESP

 

Wydział Gospodarki Nieruchomościami

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść

pok. nr: 47, 48, 50 (parter)

Imię i nazwisko – stanowiskoNr telefonuNr pokoju
Krzysztof Kasperec – kierownik 22 484 23 80 47
Jacek Zieliński  – zastępca kierownika 22 484 23 81 47
Ewa Wasilewska – inspektor 22 484 23 83 48
Ewa Szot – inspektor 22 484 23 84 50
Natalia Gębura – inspektor    
Anna Marszał – specjalista 22 484 23 85 50
Marta Pilch – podinspektor    
 

Do zakresu działania Wydziału Gospodarki Nieruchomościami należy:

  1. prowadzenie rejestru zasobów gruntów na cele budowlane;
  2. prowadzenie spraw dotyczących korzystania z prawa pierwokupu;
  3. prowadzenie spraw związanych z gospodarką gruntami stanowiącymi własność gminy;
  4. prowadzenie spraw związanych z regulowaniem stanu prawnego nieruchomości będących w użytkowaniu gminy;
  5. wypłacanie odszkodowań za przejmowane grunty wydzielone pod budowę ulic i dróg;
  6. przygotowywanie opracowań geodezyjnych oraz projektów podziałów nieruchomości gminnych;
  7. prowadzenie spraw związanych z nazewnictwem ulic i placów oraz nadawanie nieruchomościom numerów porządkowych;
  8. analiza statutów spółek wspólnot gruntowych oraz zmian do statutów;
  9. składanie wniosków w sprawie tworzenia przymusowej spółki wspólnoty, nadawania jej statutu, wyznaczenia organów spółki i ustalenia wynagrodzenia dla osób nie będących członkami spółki, które zostały wyznaczone do organów spółki;
  10. składanie wniosków w sprawie wyrażenia zgody na zbycie, zamianę lub przeznaczenie na cele publiczne lub społeczne gruntów wspólnot gruntowych oraz zaciąganie pożyczek pieniężnych przez spółkę;
  11. składanie wniosków w sprawie zatwierdzenia aktu zbycia udziału we wspólnocie;
  12. wydawanie dokumentów administracyjnych dotyczących podziałów i rozgraniczeń na terenie gminy;
  13. prowadzenie dokumentacji administracyjno-prawnej związanej z wydzierżawieniem gruntów komunalnych;
  14. prowadzenie spraw związanych z przekształceniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności;
  15. prowadzenie spraw związanych z opłatą urbanistyczną,
  16. prowadzenie spraw związanych z opłatą adiacencką.
  17. prowadzenie spraw z zakresu użytkowania wieczystego,
  18. prowadzenie spraw związanych z regulacja stanów prawnych dróg i ulic,
  19. prowadzenie spraw związanych z przejętym lub przejmowanym na rzecz gminy mieniem od osób prawnych i fizycznych.

Tag

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij