W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta i Gminy
Konstancin-Jeziorna

ul. Piaseczyńska 77, 05-520 Konstancin-Jeziorna

Numery telefonów:

22 484 23 00 – centrala
22 484 23 05 – kancelaria
22 484 23 10 – sekretariat
urzad@konstancinjeziorna.pl

ePUAP: /4576mqsekc/SkrytkaESP

Biuro Obsługi Mieszkańca prowadzi obsługę interesantów:

  • w poniedziałki w godz. 9.00–17.00;
  • od wtorku do piątku w godz. 9.00–15.00.

Wydział Gospodarki Komunalnej i Spraw Lokalowych

pok. nr: 44, 45, 46 (parter)


Imię i nazwisko – stanowiskoNr telefonuNr pokoju
Tomasz Wawrzyniak – kierownik
22 484 23 70
45
Iwona Kloch – zastępca kierownika
22 484 23 71
46
Sylwia Kornaszewska – inspektor 22 484 23 74
46
Marta Romanowska – inspektor
22 484 23 73
44
Maria Mikuszewska – inspektor
22 484 23 72
44
 

Do zakresu Wydziału Gospodarki Komunalnej i Spraw Lokalowych należy:

  1. prowadzenie ewidencji zasobów mieszkaniowych;
  2. prowadzenie spraw związanych z przydziałem i zamianą lokali komunalnych mieszkalnych;
  3. prowadzenie postępowań o wstąpienie w stosunek najmu lokalu po śmierci głównego; najemcy (dot. mieszkań komunalnych), rozstrzyganie sporów czynszowych oraz prowadzenie spraw w stosunku do osób zajmujących lokal po wyprowadzeniu najemcy;
  4. współpraca z ZGK w zakresie likwidacji skutków samowoli lokalowych oraz egzekwowania należności czynszowych jak również wnioskowanie o wypowiadanie umów najmu lokali mieszkalnych;
  5. realizacja innych zadań wynikających z ustaw dotyczących spraw mieszkaniowych;
  6. przygotowywanie i prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą lokali mieszkalnych w budynkach stanowiących własność gminy;
  7. sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem we właściwym stanie mogił zbiorowych poległych żołnierzy i innych osób biorących udział w walkach oraz pozostałych miejsc pamięci narodowej;
  8. prowadzenie obmiarów i ewidencji otwartych terenów gminnych oraz ewidencji ich wyposażenia (m.in. innymi ławek, koszy na śmieci, tablic ogłoszeniowych itp.);
  9. planowanie rzeczowo-finansowe i realizacja zadań w zakresie gospodarki zielenią niską i wysoką (m.in. innymi nasadzeń, pielęgnacji drzew i krzewów, zakładania i koszenia trawników, klombów itp.);
  10. planowanie zakupów, konserwacji oraz wybrakowywania wyposażenia;
  11. planowanie potrzeb rzeczowo-finansowych, prowadzenie procedur wyłaniania firm świadczących usługi w zakresie utrzymywania porządku w gminie;
  12. nadzór nad bieżącym utrzymywaniem porządku oraz wykonywanie czynności związanych z realizacją rozliczaniem zawartych umów;
  13. planowanie potrzeb rzeczowo-finansowych, określanie zasad i nadzór nad właściwą eksploatacją własnych i dzierżawionych obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy.

Tag

Powiadom znajomego